+421 901 701 704
Váš košík je prázdny

Vizitky? V biznis sfére stále obľúbené.

 

Ideálne miery – 90 x 50mm, oblé rohy, obojstranná prezentácia, aj do voza, aj do koča – do online aj offline sveta. 

 

Mohlo by sa zdať, že v dobe digitalizácie, keď sa väčšina komunikácie a marketingu presúva do online prostredia, strácajú klasické papierové vizitky svoj význam. 

Opak je však pravdou. Vizitky sú stále dôležitým nástrojom v biznise a ich úloha je nezastupiteľná.

 

Prečo? Tu je hneď niekoľko predností, ktoré v sebe vizitky majú.

 

Sú efektívne aj v dobe digitalizácie.

Aj keď dnes existujú QR kódy, digitálne vizitky a rôzne aplikácie na zdieľanie kontaktov, jednoduchosť papierovej vizitky nič nenahradí. Veľa ľudí si stále radšej uchováva fyzické vizitky, pretože im pomáhajú zapamätať si osobné stretnutie. 

 

Ideálnym riešením na prepojenie off-line a online priestoru je tzv. Hybridný prístup (klasická vizitka s QR kódom vedúcim na digitálny profil).    

 

VEDELI STE, ŽE … ?

 

Vizitky  sa aj v súčasnosti považujú za neodmysliteľnú súčasť v biznis sfére?

Prieskumy jednoznačne ukazujú, že sú samozrejmosťou a nestrácajú na popularite, čomu sa samozrejme, veľmi tešíme.

 

 

Sú cenovo dostupné a jednoduché na výrobu.

Vytlačenie vizitiek je relatívne lacné a jednoduché. Existuje množstvo online nástrojov na ich návrh a tlač. Pre malé a stredné podniky sú vizitky cenovo dostupnou investíciou s vysokou návratnosťou v podobe nových obchodných kontaktov a príležitostí.

 

Vedeli ste, že Sepiatlač je digitálna tlačiareň, kde si môžete online navoliť všetky parametre a objednať tak Vaše vlastné obchodné biznis vizitky z pohodlia domova?

 

NÁŠ TIP:

 

Vyklikajte si na našej stránke zo širokej škály možností. Či už špeciálnych úprav ako napr. tlač bielou na farebný papier, alebo semišovanie so zlatením.

 

Typ papiera si môžete zvoliť z bohatej ponuky prírodných papierov, recyklovaných, či so zaujímavou štruktúrou. Veríme, že z našej ponuky si viete vyskladať jedinečný produkt, vďaka ktorému si vás obchodní partneri zapamätajú. A o to práve pri vizitkách predsa ide! 🙂

 

 

 

Vizitky fungujú “Unplagged” 

Nie vždy máme prístup k internetu alebo dostatok batérie v telefóne. V takýchto prípadoch sa vizitky stávajú neoceniteľným riešením. Sú okamžite dostupné, nezávislé od internetu a technológií, čo je ich výraznou prednosťou.

 

Pri pracovných stretnutiach sú neodmysliteľným pomocníkom – dávame nimi signál, že to myslíme vážne.

V okamihu, keď odovzdáte vizitku, vysielate správu o svojej profesionalite. Elegantná, dobre navrhnutá vizitka naznačuje, že ste seriózny podnikateľ a záleží vám na prvom dojme. Digitálne kontakty síce umožňujú rýchle spojenie, ale fyzická vizitka pôsobí osobnejšie a formálnejšie.

 

 

Osobný dotyk pri stretnutiach buduje dôveru.

Osobný kontakt je v biznise nenahraditeľný. Keď si s niekým podáte ruku a odovzdáte mu vizitku, vytvárate osobné spojenie, ktoré žiadna digitálna vizitka nenahradí. Je to symbol dôvery a serióznosti, ktorý môže ovplyvniť rozhodovanie vášho potenciálneho partnera či klienta.

 

Zabezpečujú vizuálny a hmatový zážitok.

Na rozdiel od digitálnych kontaktov, vizitky poskytujú hmatový zážitok. Materiál, textúra papiera, metalické prvky – to všetko môže posilniť dojem, ktorý zanecháte. Ľudia si často lepšie zapamätajú vizuálnu a hmatovú skúsenosť než len digitálnu informáciu.

 

 

Predstavujú marketingový nástroj, ktorý buduje značku. 

Vizitky nie sú len nositeľmi kontaktných údajov. Môžu slúžiť ako efektívny marketingový nástroj, ktorý propaguje vašu firmu. Firmy ich využívajú na propagáciu svojich webstránok, sociálnych sietí či špeciálnych ponúk, čím rozširujú dosah svojho podnikania.

 

Navyše, dobre navrhnutá vizitka je súčasťou identity firmy. Farby, logo, typ písma – to všetko pomáha budovať značku a zanechať trvalý dojem. Každý podnikateľ by mal mať vizitku, ktorá odráža jeho hodnoty a štýl podnikania.

 

AKO TO CELÉ ZAČALO? HISTÓRIA VIZITIEK.

 

Vizitky majú bohatú históriu, ktorá siaha až do 15. storočia. Ich vývoj bol ovplyvnený obchodom, technológiou a meniacimi sa spoločenskými normami.Vizitky sa prvýkrát objavili v Číne počas dynastie Ming (asi v 15. storočí). Boli známe ako „návštevné karty“ a používali sa na predstavenie a oznámenie príchodu významných osôb. V Európe sa objavili v 17. storočí vo Francúzsku a Anglicku.

 

 

 

Aj keď sa biznis svet neustále digitalizuje, vizitky majú stále svoju nenahraditeľnú úlohu. Od svojho vzniku v 15. storočí až po súčasnosť sa vyznačujú viacerými prednosťami, vďaka čomu sa neustále využívajú.

 

Ak chcete pôsobiť profesionálne a efektívne nadväzovať kontakty, vizitky by mali byť stále súčasťou vášho podnikania.

 

Ďalšie články