konštrukcie

Konštrukcie predstavujú interiérovú reklamu vo forme roll-upov, reklamných konštrukcií  a fotostien. Sú nevyhnutnou súčasťou každej reklamnej kampane, účinným  nástrojom na spropagovanie vášho nového produktu, služby či vašej spoločnosti. Koštrukcie sú jednoduchou formou reklamnej komunikácie, ich výroba a tlač sú pomerne ľahké, ľahká je aj manipulácia s nimi a opätovné použitie. Tým, že ide o interiérovú reklamu, nie sú vystavené vplyvom vonkajšieho prostredia a tým zostáva ich kvalita nezmenená.

Konštrukcie a ich jednoduchá manipulácia

Koštrukcie ako roll-up stojany a rolety sú jedným z najjedoduchších foriem tlače prezentácií. Možno ich umiestniť takmer na každom mieste. Ich veľkou výhodou je ich nízka hmotnosť a jednoduchá manipulácia. Môžete ich kedykoľvek a veľmi jednoducho rozbaliť a zbaliť za pár sekúnd.

Konštrukcie – roll-upy ponúkame viacero druhov. Na výber máme jednostranné alebo obojstranné s rôznou farbou konštrukcie. Roll-upy sa dodávajú v praktickej prenosnej taške, ktorá zabráni ich poškodeniu počas prenosu. Na výber máte taktiež rôzne formáty konštrukcií. Buď si zvolíte z naších štandardných rozmerov, alebo vám vyrobíme konštrukcie na mieru podľa vašich požiadaviek.

Využitie konštrukcií

Konštrukcie v podobe roll-up stojanov sú využiteteľné na každej promo akcii. Ich jednoduchá manipulácia a rozloženie len prispievajú k ich širokému využitiu. Môžete ich umiestniť prakticky kdekoľvek. Sú vhodné na umiesnenie v predajni na oslovenie zákazníka a jeho upozornenie na akciu, alebo na evente, na recepcii vašej spoločnosti.

Organizujete výstavu, alebo sa jej idete zúčastniť ako vystavovateľ? Konštrukcie v podobe roll-upov, fotostien a roliet sú ideálnym nástrojom. Sú prehľadným zdrojom informácií pre každého potenciálneho zákazníka na rôznych prezentáciách, výstavách, veľtrhoch, predajniach, alebo priamo na recepcii vo vašej spoločnosti.

Aká je správna grafika pre vaše konštrukcie?

Na to, aby ste čo najefektívnejšie využili silu konštrukcie ako roll-upov, roliet alebo fotostien, je nutné dodržať zopár pravidiel:

     Vizuál by mal byť identický alebo podobný s vašimi ostatnými promomateriálmi, tak aby spolu korešpondovali.

     Môžete nimi odprezentovať nielen vašu značku, ale aj produkty, alebo služby

     Je vhodné umiestniť logo vašej firmy v hornej časti roll-upu

     Stačí uviesť stručné heslovité informácie – vašou úlohou je zaujať, takže nie je nutné vypisovať množstvo údajov, treba uviesť len to najpodstatnejšie.

      Zaujmite farebnosťou – použite kontrastné farby pre váš text alebo obrázok a podklad. Žiarivé sýte faby majú schopnosť upútať veľkú pozornosť. Je však vhodné zachovať firemné farby.

     Ak sú súčasťou roll-upov fotografie alebo obrázky, mali by byť umiestnené vo vysokom rozlíšení, vo vysokej kvalite, odporúča sa rozlíšenie minimálne 300dpi. Na to, aby bola farebnosť zachovaná aj na výstupnej tlači, mali by byť obrázky dodané vo farebnom režime CMYK.

     Spodná časť roll-upu by mala obsahovať kontaktné údaje na vašu firmu, ako názov webstránky, telefónny kontakt a emailovú adresu.

Táto stránka sa inovuje, pre podrobnejšie informácie a žiadosti o cenové ponuky nás, prosím, kontaktujte telefonicky - 0901 701 704